Benim geçmek bilmeyen enfeksiyon problemim var çocukluğumdan beri ilk evladimda da mecburen kullandım şimdi de kullanıyorum 32 haftaligim eğer kullanmazsam bebeğe geçer ve daha kötü sorunlar olabileceğini biliyorum doktorunuza güvenin . Erken doğum düşük ve doğum sonrası yoğun bakıma bile gidebilir bebek enfeksiyon yüzünden. Gebelikte kullanılan antibiyotikleri veriyorlar zaten. Çok geçmiş olsun.