Merveebuluttt bende 28 haftalık doğum yaptım oğlum 46 gün yoğun bakımda kaldı.oglum şimdi 3 yaşına girecek Zor geçiyor o günler ama biraz büyüdüğünde diyorsun ki vayy bee ben ne güçlü bir anneymisim . Sadece dua gerçekten insanın elinden gelebilecek tek şey dua. Asla kendini üzüp de yıpratma bebegin hisseder bunu . Önce sen güçlü dur emin ol prematüre bebekler çok güçlüler . Taburculuktan sonra sadece seni sürekli doktor kontrolleri bekliyor buna kendini alıştır biz 3 yıldır hala kontrollere gidiyoruz . İnşallah Rabbim tez zamanda sağlıkla kucağına almayı nasip eder ❣️