Ozgetkn son anda giderseniz almiyabilirler şimdi ki devlet hastaneleri doğuma kadar nerede takipliysen oraya git diyorlar geçen aciline gittim kadın doğuma 7.8 santim açıklıkla gebe hastayı sevk etmişler sakuraya doktorlar azarladı yok efendim hangi hastane sevk etti niye buraya geldin bu zamana kadar nereye takipliysen oraya git diye ama mecbur aldılar kadın doğum polikigine gittim doktor muane etti ilgilendi