Mne22 kız ne olacak yahu normal ya da sezeryan ne fark eder 😊 bende 36+1 deyim bebeğimde kanalda hatta karnımda iyice aşağıda ama ilk bebeğim sezeryan ve bu da sezeryan olacak. Bazen olacak ile öleceğin önüne geçemeyiz canım ilk bebeğimde de böyleydi 40 haftalıkken akşam suyum geldi açılma olmadı 2 cm açıklık ile yarım gün bekledim bebek de iri olunca sezeryan oldu ama inan korkacak hiç bir şey yok. O mis kokulu bebeği kucağına alıyorsun ya işte o zaman herşeyi unutuyorsun. Tarifsiz bir mutluluk doluyor içine. Hiç telaşlanma sağlıkla sıhhatle gelsin bebeşin inşallah 🤗🤗