Kızlar 34 haftalığım kasık ağrım var bir kaç gündür geçmedi doktora gittim doktor 5 cmlik bir myom var oda yapabilir dedi yatarken sağa sola dönerken ağrı yogunlaşıyor magnezyum kullanıyorum ekstra ağrı icin buscopan plus yazdı. Myom daha önce hic ağrı yapmamıştı yerimden aniden kalkarken bıcak saplar gibi ağrı oluyor. Bu haftalarda ağrı yaşayan var mı kimisi son aylarda ağrı normal diyor doktorumla iletişimim kötü o yüzden net cevaplar alamıyorum