Ya kızlar kafayı yemek üzereyim 13 gün geçti aadet olmadım ama kanda beta düşük çıkıyor sizce neden ? Geç döllenme olabilir mi ? Kaşık ağrılarım ve bel ağrım var geçen hafta yumurtalıklarıma rahmime baktırdım çok sağlıklı durumda. Böyle birşey yaşayıp hamile kalan varmı