Sehernurr Bebek alışverişi için Trendyol ya da hepsiburada dan alisveris yapıyor musunuz? Alıp memnun kaldiniz mı? Dönüş yaparsanız çok sevinirimmm
Aleynaerayy22 Sehernurr Ben neredeyse herseyi trendyoldan aldım gayet memnunum sadece kıyafetleri genel olarak e bebekten aldım bazıları yine internetten
Dln_elmas Sehernurr Çok fahiş fiyatlara takım almanıza gerek yok dünde bunun için post açtım minicity sitesinden 50 TL bere çıtçıtlı badi alt pijama 6 7 takım aldım çok memnunum sizede tavsiye ederim..