Ben ilk çocuğumu epidural sezaryen ikinci çocuğumu 10 gün önce spinal ile oldum. Bence kesinlikle epidural. Epidural sonrası ne baş ne omuz ağrım oldu. Spinalde bi kere ameliyat başlarken inanılmaz bir mide bulantısı oldu hemen serumla ilaç verip mide bulantımı kestiler. Spinalden bir 5 gün sonra da baş boyun omzum iptal oldu. Dayanılmaz ağrılarım var hala çekiyorum. Bunu yazarken seni korkutmak istemem herkes aynı şeyi yaşamıyor ama eğer olacaksan da nescafeyi her gün içmeye devam et birkaç kere bitter çikolata ye. Ve başını çok oynatma ameliyat esnasında gerçi ben oynatmadım ama çekiyorym şuanda