1erkekkannesiiii Anneolmak188 doktor sade kefir önermişti ama ben onu içemiyorum midem bulanıyor o yüzden meyveli içmeye çalışıyorum vitaminlerden dolayı hem kabızlık hem gaz sorunu olunca çareyi onda buldum. Soğuk sıkım zeytinyağı içiyordum az bisey ama gebelikte belki zararlı olur diye bıraktım onu 😟
Anneolmak188 1erkekkannesiiii meyveli bu hazır olanlardan bi kere içtim kötüydü tadı annem yapıyor sade yetiştiriyor falan çok mükemmel oluyor
Meowmeow Ben hayatımda yaşadığım en kötü gaz sancısını yaşadım hamileliğin başında. Kabızlık da eklenmişti. Bol su, yürüyüş, erik veya kayısı hoşafı önermişti doktorum. Ben yürüyüşün aşırı faydasını gördüm ve bol su tabiki
Anneolmak188 Meowmeow benım doktorum yatman lazım demişti sorayım ona göre yürürüm su içiyorum unutuyorum ama içiyorum
Mello29 Anneolmak188 Sen benim viks sicak su olayını dene benimde icerde kanamam var yürüyüş falan yapamiyorum full yatiyorim zaten o yüzden bagırsaklarimiz çalışmıyor birde incir uyutması yap internette tarifi var sadece süt ve kuru incirden yapiliyor hergün yesen iyi geliyor.
biranneadayi15 Anneolmak188 valla benimki isyanlarda artık bu gaz yüzünden gece boğuyorsun beni diyor dalga seçiyor ama gaz yapmadığım yarım saat yok gece yani o derece 🤣ben şanslıyım o konuda çıkıyor benim en azından inşallah seninde düzelir gaz sorunun
Bsrbkds_57 Ayyy şu gaz mahvetti beni de bir de yeni evliyim utanıyorum sıkıyorum sıkıyorum çatlıyorum sürekli yanından ayrılıp duruyorum çok zor coookk 😅😅😅
Mekklc Anneolmak188 ben de de maalesef var ve kabızlık da yapıyorum ikisini de ve sancı yapıyor zorlamak da istemiyorum düşük riskim olduğu için 🥺 kaysı püresi iyi geliyor kabızlığa
Anneolmak188 Mekklc ya aklıma bişey geldi komik banada doktor yat dedi lekem falan var diye tuvalete gittim ayıptır söylemesi zorladım biraz eşim gelmiş diyorki çocuk alttan kaycak şimfi 😂😂
Kukulikukuli12 Anneolmak188 hareket et kız. Düz dur azcık bacaklarını aç öne dogru yere eğil kalk Bi kaç kere. Sonra kalçanı belinden tut çember seklinde cevir bagırsaklaırn hareket etsin cıkar 😆
Anneolmak188 Kukulikukuli12 ah yavrum keşke o kadar kolay olsa neler yaptım bu bebeklere yapılan gaz masajını yaptırdım eşime olmuyor. Maselef
Anneolmak188 Mello29 ya şey duydum tiksinme de arılar incirde kalıyormuş falan ondsn ben korkuyorum soğudum incirden ama viks denicem muhakkak