1072PINAR kizlar biz 6 yıldır çocuk istiyoruz iki kez gebelik oldu ama düşükle sonuçlandı.Simdi tüp bebek transferinin 6.gunu.Ama daha önce yaşadığım gibi aynı iplik şeklinde kan görüyorum.çok küçük ip gibi ip gibi.oyle birşey yaşayan var mı?
1072PINAR baby3_ Yok kastettigim şey tüp bebekle alakalı degil.Ben ne zaman hamilelik şüphesi yaşasam ya da hamile kalsam böyle kanama oluyor.Gormek beni çok strese sokuyor.Yine mi hüsran olacak sonu diyorum.
baby3_ 1072PINAR belki lekelenmedir iyi düşünelim gene de doktora görünün derim . Allah gönlünüze göre versin