kubrablakx Kızlar Bursada oturanlar pembe mavi hastanesini duydunuz mu ? Bilginiz varsa benimle paylaşır mısınız Doktorlar vs nasıl gitmeyi düşünüyorum sizede sormak istedim
hkurt kubrablakx Bursa’nın en iyi hastanesi diyebilirim . Dr lar da çok iyi. Yalnızca özel bir hastane yani sigorta ile anlaşması yok ve muayene tahlil doğum ücretleri yüksek .
Mrvyldrm1 kubrablakx doğum yaptım orada. Maalesef ben hiç memnun kalmadım. İlk kızımı medicabil de doğurmuştum. Pembe mavi güya bursanın en iyileri arasında 3 numara ama benim için hiç öyle değildi.
kubrablakx 16esranur ooo çok demişler sanki ya bende bi yerde okudum devamlı baştan beri o hastanede olunca indirim yapıyorlarmş galiba bugün gidicem bi sorcam bende
Mrvyldrm1 kubrablakx doktorum dışarıdandı. Ameliyathane ekibi ve doktorları harikaydı ama kat personeli korkunçtu. Bir gece daha yatıracaktı doktorum asla dedim.