BusrArslan ben birol iç giyim diye bir site var ordan aldım yumuşacık çok begendim elbise sabahlık ordan aldım birde lw dan pijama aldım oda çok güzel açık pembe victorya s. Modeli oysho da falan da o model de onu düğmeli 70 e mi ne aldım hatta elbise olanı da sabahlikli 120 e aldım siteden 2sindende çok memnun kaldım 🌸 lahusa sepetinde arkadaşım aldı oda çok memnun kaldı 🌸