ramonun_annesi Kızlar 1 Ekim’de oğluşumun doğum günü evde kutlayacağız evi nasıl süsleyebilirim ve neler yapabilirim yardımcı olur musunuz ilk defa yapacağım böyle bişey tecrübe yok masaya neler koyabilirim ve nasil tür süs alabilirim🥰🥰
Soruyorumm ramonun_annesi parti tabakları oluyor desenli masa örtülü onlardan al balonlarla arka fon yap pastaya süsler koy yaşı kaçsa o mumdan al koy pintireste bir cok örnek bulursun bence
Aaaysee ramonun_annesi balonlarla süsleyip ortasına da iyiki doğdun yazısı alsanız olur bence bas harfli büyük balon da olur tavanda duranlardan adını bilmiyorum 😁 masa olarak davetliler olacaksa genelde sarma zaten muhakkak ek olarak doyurucu olması için poğaça çeşit çok olsun diyorsaniz börek bir çeşit salata (garnitür yada tavuk salatası vb) tatlı yerine pasta var zaten kurabiye olabilir kalpli yada şekilli dikkat çeken çerez içecek yeter bence