BraAkayBulut Piiinar Ben. Molfix yenidoğan aldım canım denicem bakalım eğer sıkıntı olmazsa bebeğimde devam edeceğim
deletedmom734 Piiinar primada losyon var bana hiç güvenilir gelmiyor ve fiyatıda çok uçuk.. ben sleepy aldım kendimde bez yapacağım evde bağlamak için instada bir sayfa varmış mühendisinoğlu diye o arkadaşta ürünleri inceliyor sende göz at istersen
Sezen07 Piiinar prima premium care almayı düşünüyorum ıslak mendil sleepy yada baby me düşünüyorum hafta içi sipariş vericem
Elcnerdgn [bilinmeyen] canım çoğu bez icin herkes herşeyi söylüyor neye göre kime göre ? Yılların bezi prima okadar bahsettikleri gibi kötü olsa bebeklere en cok iyi gelen prima olmuş duyduğum kadarıyla
Ezgi14 Piiinar normalde prima alacaktim. Ama icerisindeki kimyasal maddelerden dolayi icerigi daha temiz urunlere baktim. Goon molfix canbebe. Bunlarin icerigi temiz. Ben molfix siparis ettim 1 paket . ebebekte 32.90 su an yenidogan 62li
Elcnerdgn Ezgi14 canım bu goon alanların yorumlarını okumuştum instagramdan çoğu kişi paketi yeni actık kurt çıktı yazmış 😣
Elcnerdgn [bilinmeyen] mühendisnoğlu mu ne sanırım instagramda onu ben takip ettim canım uzun bi süre tamamen reklam amaçlı doğruluk payı olmayan bilgiler paylaşıyor hatta burda geçen benim gibi böyle olduğunu düsünen büssürü kişi yazdı tamamen marka üzerine oynuyor o kişi. Ben bi paket sleepy de aldım yenidoğan 20tl di primayı bide onu denicem
eymenimoglusum Elcnerdgn ben reklam amacli oldugunu dusunmuyorum ya adam sonucta bezin icerigini paylasmis, gerisi kisiye kalmis birsey, benim vicdanim okuduktan sonra rahat etmiyor acikcasi😊
Ezgi14 Elcnerdgn ben reklam amacli oldugunu dusunmuyorum. Sonucta bezin icerigi paket uzerinde yaziyor. O da ayni sekilde paylaşıyor
Duamm ftmaozdmr Biz 3paket almıştık çiş yapar yapmaz koku yapıyo ve beline kadar çıkmıştı kakası tavsiyem sıtok yapmayn derim hem kızarıklık yaptı vicudunda pirimaya geçtik geri
eymenimoglusum Valla ilk iki bez baby me aldim yorumlarla cok kullanisliymis. ama takipe alinca muhendisinoglu incelemelerini okuyup 2 tanede can bebe 2 numara aldim. Islak mendil baby me alacagim.
bejanne00 Kesinlikle sleppy almayın hep geçiriyor. Bebeğimin altını her değiştirdiğimde üstünü de değiştiriyorum
Elcnerdgn [bilinmeyen] yok canım bende doğru sanıyordum ama tüm ürünlere fark ettiysen birsey buluyor ozaman hiç bi ütün kullanmamamz lazım🤷♀️🤷♀️