minnos6 ya ben tamamen aklimdan çıkmış pastırmalı tost yedim pastırma yememem gerekiyormuş cok tedirgin oldum yarin kontrolüm var tahlilmi yaptırım napim nolur bende yedim birsey olmadı deyin icime oturdu keske yemeseydim canım cok çekmişti
minnos6 busra10_ sağol canım benim valla rahatladim birazda olsa kendi kendimi yedim ben hata yaptım diye
ballibocek minnos6 ya herhalde olmamıştır ama benim de yasaklılar arasında idi :(( ama öyle pıt diye bir tostla da olmaz herhalde yaaaa