Kızlar merhaba karnıma dokunca acısını hissetmiyorum ama karnım bi yere değince canımdan can gidiyor anlam veremedim elliyorum bi ağrı yok ama kucağıma bebek alsam yada başka bişey karnıma temas edince ağrıyor tezgaha deyincede aranızda bu durumu yaşayan var mı darbe mi aldı acaba karnım bebeğime bişey oldu diye ödüm kopuyor