Merhaba hanımlar. Bu üçünü aynı anda yaşayan var mı? Bende ara ara sinüzit ağrısı oluyordu ama ertesi gün geçiyordu. Şimdi 4-5 gündür inanılmaz göz çevremde ağrı var, doldu galiba. Parol iki kere attım daha da atmak istemiyorum ama geçmiyor. Önce grip bitsin diye zencefil şu bu zaten tükettim. Vicks de kullandım. Başka önerisi olan var mı?