Atefe açık konuşmak gerekirse özeller soyguncu dolandırıcı olmuş devlette vicdansız merhametsiz olmuş tabi sözüm işini doğru yapanlara değil. Hamileliğim boyunca özelede devletede gittim. Özele gittiğimde 4 lü tarama testim ve detaylı ultrason belgelerim yeni olduğu halde benden tekrar istemesi bana şahsen gereksiz gelmişti. Devletede ne zaman gitsem hemşireleri olsun doktorları olsun insan gibi davranmıyor ve doktorlar hep stajyer denk geliyor soru sorduğumda gözümün içine möl möl bakıyor cevap bile vermiyor insan yurduna koymuyor.