Ceyolii valla benim oğlum o kadar çok ağlıyordu ki ilk 3 ay ne yaşadık bilmiyorum. 2. Çocuğu istemememin tek sebebi oydu. Ne gecesi vardı ne gündüzü. Ama şöyle düşün o çocuk senin eş senin ev senin. Alışmak ve o düzeni kurmak zorundasın. Yavaş yavaş alışırsınız birbirinize düzenini de yavaşça oturtursun. Herseyin kusursuz olmasını bekleme illaki birseyler eksik kalır ama zamanla olur 😊 bırak ev dağınık kalsın, bırak o gün yemek olmayiversin çocuğunun o gününü bir daha göremiceksin hergun hızla büyümeye devam edecek. Hiç bir sebep onu ağlatmaya değmez şahsi düşüncem 😊