Tubamiyy Kızlar kese sizde kaçıncı haftada görüldü ben şuan 5 hafta 5 gunluguz cumartesi kontrol var 6 hafta 1 günlük olcak sizce gorulurmü cok heyecanlıyım sizin kaçıncı haftada gozukdu😊😊😊
Ozgectndg Tubamiyy görünür tabiki 4 haftalıkken kese 5+5 ikende kalp atısı gördük vajinal yol ile ama
efeduru Evet kuzum gozukur benim 4+3 te gozuktu ❤️ insallah sende gorursun ve saglikla kucagina alirsin 🤲
Etkinmhmt Evet görünür canım 8 hafta gibi de kalp atışlarını duyarsın inşallah 🤲sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin ALLAH 🥰
Tubamiyy Etkinmhmt insallah canım sizce gozukmezse alttan bakarim dedi müsadere etmelimiyim çevremdekiler ilk zaman kesinlikle bakdırma dedide 😊😊😊
Etkinmhmt Tubamiyy hayır hayır. Hiç onlara inanma benim 2.gebeligim ilkinde de ilk vajinal baktı bunda da ilk vajinal baktı hiç Bi zararı yok
Ozgectndg Tubamiyy 8 haftaya kadar zamanı oluyor kalp atısının mesela karından sadece kese görübüyor alttan baktıklarında miniğim yer edinmiş cuma günü 6+3 oluyorum karndanda görünsün duyayım o sesi diye gidicem sende korkma keseyi görürsün :)