Aynı problem bende de vardı 2 hafta önce takviye verdi doktorum adı osteo formula . Magnezyum kalsiyum eksikliğinden oluyormuş. Ben takviyenin çok faydasını gördüm inanın. ev işi yapamayacak kadar çok ağrıyordu ilacı kullanışımın 2 . Haftasındayım aynı şekilde iş yapıyorum çok büyük fark var ağrım başladığında temizliğimi bitirmiş oturmuştum ☺️☺️ Tavsiye ederim doktorunuza sorup kullanabilirsiniz faydası olacağını düşünüyorum