Nskyhn ben de dinlemedim kimseyi bir sürü yenidoğan kıyafeti almıştım iyi ki de almışım oh mis gibi rahat rahat takıldım. Sürekli yıka kurut derdi olmadan, aman kıyafet kalmadı derdi olmadan. Üç takımla büyüttüm falan hikaye yani. 50 günlük olduk 3-6 ayları yavaş yavaş giydirmeye başladım hatta öyle ki 3-6 ay hiç almamışım resmen hamileyken, yeni yeni bir sürü şey aldım 😅
Ayrıca kaza bizde de çok oluyor hatta çoğunun sonu banyoda hızlı bir duşla bitiyor 🤦🏻♀️🥲