Asiiilmom Kızlar 14+2 en son hafif lekelenmeyle kontrole gitt plesenta aşagida dedi doktor, lekelenme durdu ama hafif kasık ağrısı hep var sizde de mi òyle
Bebekdelisi Asiiilmom 2 gün sürdü kasık agrm gitti geldi gitti geldi 2 H sonra yavas yavas yukarı çıkmaya başladı cnm
Melekannesiiiii Asiiilmom benimde 16. Haftada bu teşhis koyuldu zamanla çok ağrım oldu 5 dakika ayakta duramıyordum plesanta baskısı da ağrı yapbiliyor muş sonrasında da enfeksiyon çıkmıştı idrar tahlilini ni ara ara yaptırın
Asiiilmom Bebekdelisi yaa ne güzel canım, doktor biraz ters msj yazmak istemedim tkr muayene 15 gün sonra, bu geçmeyen kasık ağrısı tedirgin etti
Bebekdelisi Asiiilmom yattıgında kalktıgında geçmiyormu hıc bide leke için ilaç verdı progestan degılmı onlar yukşenınce gaz yapıyor kasıgın soluna vuruyor bagırsak hareketlerı
Asiiilmom Bebekdelisi progestran verdi şükür ona başlayınca lekelenme devam etmedi, ama ince tam kasık üstü sanki regly oluyorum agrisi devam ediyor 😔
Asiiilmom Bebekdelisi ay kadınla muhatap olmak istemedim aslında ondan yazmadım canım, senin ara ara 2 hafta mı sürmüştü agrin
Asiiilmom Melekannesiiiii plesentanin baskısı ağrı yapıyor mu dedi doktor canım benim doktor detay vermedi ondan bi endişe ettim normal mi diye
Asiiilmom Bebekdelisi kasık agrısı sendede devamlı anladım canim, aslında reglilerim çook ağrılı gecerdi buna alışığım tek tedirgin eden bebekle ilgili bi ağrı olmasın diye
Melekannesiiiii Asiiilmom evet doktorum bana yapsbilir demişti plesanta ve bebek rahime baskı yaptığı ağrı olabiliyormuş zaten bu teşhiste idrar enfeksiyonu da çok sık rastlanıyormuş mesaneye baskı çok olduğu için mesaneyi tam boşaltamıyormuşuz neticesinde de yoğun bir enfeksiyon çıktı bende o da ağrı yaparmış o yüzden sizede tahlil yaptırın dedim bide bol bol su için rahatladığını göreceksin inşsallah☺️
Asiiilmom Melekannesiiiii sağol canım doktorunun bilgisini paylasinca azcık olsun içim rahatladı 🤗 ayrica enfeksiyon olma ihtimalinide mutlaka göz önünde bulundurup onada randevu alicam
Melekannesiiiii Asiiilmom rica ederim canım dikkat et ama plesanta rahimi ne kadar kapatıyormuş doktorun onu söyledi mi
Asiiilmom Melekannesiiiii yok demedi canım, sadece lekelenmene sebep plesenta aşağıda o yapabilir dedi detay vermedi, gelecek randevuda detaylıca sorayım mutlaka
Emelikra Bende 15+4 günlüğüm. Doktorum bana da plesenta rahim ağzına yerleşmiş ilerleyen haftalarda yukarıya çıkar. Ama çıkmazsa sıkıntı dedi. Kanamam oluyor ara ara. Dikkatli olalım bebek durumu iyi dedi. Progestoron kullanıyorum.
Asiiilmom Emelikra evet canım banada progesteron verdi, sende de hafif de olsa kasık da ağrı oluyor mu
Asiiilmom Bebekdelisi anladım canım, inşallah biran evvel bebişler yukarı çıksın da şu stesten bizde kurtulalım
Emelikra Asiiilmom evet kasılmam oluyor o zaman lekem de geliyor. Hayırlısı ile bebeklerimizi kucağımıza alsaydık. Bugün doktorumuz hayırlı haberler vermedi pek