Vera09 37haftalığım şimdiye kadar hiç bitki çayı içememiştim doğuma üç gün kaldı ve hasta olcak gibiyim ıslak saçlarla dışarı çıkmak gibi bi hata yaptm😞 ıhlamur içsem nasıl olur acaba ballı zencefilli
Der_0 Vera09 konudan alakasız ama kız senin profil hep böyle miydi sanki şimdi ki hayattan tam bezmiş gibi 😂😂😂
eylulicten Vera09 zencefil iciliyor da ihlamuru bilmiyorum canım. Gripken icmistim zencefil baya baya kesiyor
Sdt3456 Canım zencefil çayından bisey olmuyo aksıne oneriyor doktorlar. Sezeryanmı olacaksın? Benımde cuma sezeryan gunum 37+5 oluyorum. Bebiş küvezde kalır dıye korku var ılk dogumum bide. Biraz dertleşelim🙃
Vera09 Sdt3456 sezaryen olacağım evet. Hiç korkum yok çünkü doktorum uygun gördü gelişimi de güzel🥰 inşallah hayırlısıyla 38+0da olacağm
FatmaBasli1 Vera09 canım ıhlamur içebilirsin bende 36 haftalık hamileyim içiyorum ilk haftalarımdada içmiştim
Merve201119 Vera09 ıhlamurla limonu kaynat canım iliyinca bal koy içine iç birseyin kalmaz dün çok kötüydum kaslarım çok ağrıyordu grip olacak gibiydim sabaha birseyim kalmadi gunde iki fincan veriyor doktorlar ihlamuru