Ya kızlar benim yaklaşık 14 gündür kasık ağrım var bazılarınız biliyorsunuzdur yazmıştım daha önce. Ağrılarım azaldı biraz ama hala var bugün gebelik testi yaptım tutamadım kendimi( ilk idrarla değil ) negatif çıktı. Yarın hastaneye gidicem farklı bir sebepten gitmisken betaya baktirayim mı çok kararsiz kaldım adetime 4 gün var henüz. Bugün idrarda negatif çıkmış hamile değilimdir bence diye düşünüp vermiyim mı yoksa kan. Ya kan verip negatif görmek istemiyorum çünkü. 😗