poyrazvearya Bebeğinizi birinin kucağına verirken direk veriyormusunuz yoksa Müslin tarzı bir şeyin üstünde mi veriyorsunuz burda okumuştum birine verirken falan öyle yapıyormuş ama garip geldi ayıp gibi
4peynirlipizza poyrazvearya neden ayıp olsunki ben de oyle yapacagim yazan kisiyi görmedim ama dogru söylemiş cünkü ben de baskasinin bebegini alirken annesi vermese de uzerindeki battaniyeyi alip omzuma öyle kucagima alıyorum. Babasına bile öyle veririm dısardan geldiyse.
poyrazvearya ardenmoms ya misafir gelir çocuğu görmeye kucağına almak ister kucağına demek istemiştim
ardenmoms poyrazvearya konu temas etmekse eğer fark etmiyor ki yani her türlü çocuğa dokunmuş oluyor 🥹 bilmiyorum garip geldi ben muslin örtüyü şu şekilde kullandım yarım kundak , puset örtüsü , yazın üzerine örtmek için.
poyrazvearya Deletedmom_110 evet kıyafeti ile ben de burda okudum sizlerde mi öyle yapıyorsunuz diye merak ettim
Deletedmom_110 poyrazvearya ya çok pimpirikliyimdir asla opulmesine falan izin vermem ama öyle bişey yapmadım yani o kadar da değil