seda2209 Efulii kimsenin bebeğiyle kıyaslamayın her bebek kendine özeldir kilosu da gayet iyi doktorunuz sıkıntı gormediyse strese girmeyin. Ben o hatayı bı ara yaptım saçmalamışm 😄♥️
Efulii mervekinay Tospikannesiiiii Benimki epey zayıf o zaman ya bugun gittim 35+3 kilosu 2.460 çıktı zayif mi dedim doktor haftasiyla uyumlu dedi ama doguma az kaldi endise ediyorm beslenemiyor mu diye onca sey yiyorm yine ilerlemiyor🤦🏻♀️
Tospikannesiiiii Efulii benimkisine önde dedi canım senin de hemen hemen uyumludur haftasıyla bence kilo genetiksel canım ne yersen ye bebek alacagı kadarını alıyo
mervekinay Efulii sizinki normaldir benimkinin iki hafta önden gittiğini söylüyor doktor, kaşar peyniri ve meyve çok etkili ben biraz bunlara yüklenmiştim
Efulii fatmaa37demi5 ayy öyle mi dersn canim ya herkes moralimi bozdu surda ne kaldi doğuma neden zayif diye🤦🏻♀️ bende dedim saglikli olsun da ne yapayim doktor uyumlu haftasiyla dedi
fatmaa37demi5 Efulii siz doktoru dinleyin. Valla zaten eşim ve annem hariç kilosunu kimseye kolay kolay söylemiyorum. Soranlara hatırlamıyorum sormadım yada doktor iyi dedi diyin
Efulii seda2209 ben zaten cok kilolu olmasini da istemiyorm dogumda zorlarsa diye ama çok mu zayif diye dusunmeden edemedm kismet artik canim bundan sonrası 🥰
seda2209 Efulii illa ki takıyoruz haklısın benim de sabah kontrolum var kilosu sağlığı diye düşünmekten uyuyamıyorum her kontrolde ama sorsan ben de çok kilolu istemiyorum 😂 annelik değişik şey sjdjdk