tuce2 benim oğlumda da oldu.. bepantol sebamed sudocrem zeytinyağı pamuk altını yıkamak ıslak mendilini yıkamak her şeyi denedim.. eşimin iş yerindeki uzman doktor bir tane krem önerdi eczanede 6-7 tlye satılıyor. Umudum yoktu kullanırken 1 hafta kullansın demiş ama bebeğimin altı öyle böyle pişik değildi adeta yanmış gibi kabarmıştı su toplamadı ama kıpkırmızıydı. O melhem maşallah subhanallah diyeyim bi kaç gün içinde geçirdi. Her altını açtığımda sildim ve o kremde elime az bi şey alıp yedirerek sürdüm. Bi faydam dokunursa çok mutlu olurum ve o melhemi tavsiye ediyorum sana alırım dersen ismini söylerim. İnşallah senin bebeğine de şifan olur