Kızlarcım bir olay anlatcam. Başına gelen varsa yardım eder misiniz?
10 gün önce doktora gittim 6+5 iken, ultrason sonucu 6+1 cikti. Kese de gözüktü bebek de. 10 gün sonra gel kalp atışı duyarız dedi. Bugün başka bir doktora gittim. Orada 6+3 çıktı 10 gün geçmiş olmasına rağmen, kalp atışı da duyuldu. Ama doktor burda ikinci kalp atışını duyuyorum galiba dedi. Çok emin degilim ama birbirlerinden farkli zamanda dollenmis galiba dedi, diğeri daha küçük dedi. Tek yumurta ikizi nasıl farklı zamanda döllenebilir aklım almadi. Haftaya gel bakalim tekrar, biri cok kucuk cok net belli degil ama birbirlerine yapisik gibi gozukuyorlar dedi. Bilen birileri yorum yapabilir mi?