Kubraaa0649 Merhaba kizlar pazartesi aksam 11 civari test verdim hcg 220 cikti bugun 390 sanirim yeterince yukselmedi 2 gundur de leke seklinde kanamam oluyor sizce kimyasal gebelikmi yasiyorum yasayan varmi?
mavipapatyaa Kubraaa0649 tekrar iki gün sonra kan ver. Çünkü en az %60 oranında artmasi gerekiyor o sekilde aslında düşüş yok. İnsallah bir sorun çıkmaz ☺️