Hastane tipi sağma makinası kiralayin ben neler çektim ağlaya ağlaya emzirdim , ama dayanın gecicek öncelikle doktora gidin antibiyotik kullanmanız gerekebilir meme yarası için kremler vs sürekli kullanım meme iyilestikce mastıt olmaniz azalacak çünkü ucu yarık olduğu için mikrop kapıyor , birde bebeğinizi ters tutup emzirin sagmadan önce sıcak kompres yapın sütü çıkarın güzelce sagin sonra soğuk kompres uygulayın ben 4 ay sağma makinasıyla yaşadım nerey gitsem peşime götürdüm çok zor zamanlar ama geçiyor ve sonre emzirmek muhteşem birşey oluyor lütfen vazgeçmeyin gerekirse bir emzirme danışmanı tutun