Rumeysatuana İkili testim iyi çıktı, ayrıntılı ultrasonda hiperekojen bağırsak teşhisi koyuldu. Bu durumu yaşayanlar var mı
yesim_1738 Rumeysatuana banada aynisi denildi hersey normalken sadece hafif bagirsak parlakligi var denildi. Sonuc ne oldu paylasirmisiniz.