papatya-0 İlk gebeliğimde oldu. Gece uykumdan uyanıp mutfağa gittiğimi bilirim. Öyle anladım ben hamile olduğumu. Hayatta yapmadığım şeydi çünkü gece uykumdan uyanıp yemek. Ki ben normalde diyet sürecindeydim sağlıklı besleniyordum o süreçte hiç öyle birşey yaşamadım ve yediğim şeyse ekmek arası tereyağ bal canım çok istiyordu (normalde ekmek tüketen biri de değilim). 3-4 gece aynı şeyi yaşayınca bu normal değil dedim sabahında test yapıp öğrenmiştim 😂