Serklajlı anneler merhaba ben ilk hamileliğimde 21 haftalıkken erken doğum yaptım herşey yolunda giderken birden suyum geldi doğum başladı. Ama ondan öncesinde de ara ara kanamalarım oluyordu kahverengi rekelenmelerim oluyordu progestan ve pluton iğne vermişlerdi kanamalarım durmuştu şuan yine 7 haftalık hamileyim kanamam yok ama önlem amaçlı kan sulandırıcı iğne progestan ve yine iğne verdi doktorum 12. Haftada serklaj olmam gerekiyor serklaj olanlar nasıl bir süreç izlediniz dogumunuz nasıl oldu nelere dikkat ettiniz ..💜😥