Makbulenur Merhaba tecrübeli anneler ve anne adayları kullandığınız ve memnun kaldığınız yada kullanacağınız gögüs ucu çatlak kremi var mı
Buseyllzr Makbulenur ayva çekirdeği yapmıştım çok bir işe yaramadi lansinoh aldim dogumun ertesi günü bana en iyi gelen o oldu. Ama tavsiyem doğumdan 1 ay önce fln herhangi bir nemlendirici krem kullanmaya başlayın doğum sancisindan daha kötü bişey varsa o da göğüs ucu yarası bence Allah düşmanına yasatmasin ağlaya ağlaya emziriyodum 🤦
Deletedmom_110 Garmastan pomad kullandım çok iyi krem tavsiye ederim fiyatı diğerlerine oranla fazla ama en iyisi 🌸
Cicekcvs Ozge Deletedmom_110 bende bu kremi kullanıyorum sürdükten sonra emzirmeye başlayınca çocuğu yıkıyormuşsunuz göğüsünüzü acaba
BBuseY Bambaşka bişey söyleyeyim hanımlar size 😀🤗 göğüs ucu kremi yerine marketten aldığınız fındık ezmesinin üzerine çıkan yağını sürerseniz hiç bir sorun kalmıyor. Deneyip onayladı 🌸🌿
Makbulenur Erbe şuan 5 aylık hamileyim şimdiden çatlamaya kanamaya başladı gümüş kapak kullansam yine etkisi olur mu acaba
Erbe Gultsn35 internete yaz canım göğüs ucu için üretilmiş ama şahane birşey ben hamileyken de sizladigi zaman kullaniyordum çok memnun kaldım
cimcimemmmm Kizlar doğal yoldan tahin yağı üste cikar onu ayırın onu sürün o iyileştirir Bir de ayva çekirdeklerini bi kaseye alin üzerine biraz su ekleyin salacak kendini jel sekline geliyor onu da surebilirsiniz. Ayriyeten yüzde lekeler icin de iyi
Erbe Makbulenur tabiki ben hamileyken uçları sizlayinca bile takiyordum araştırın isterseniz çok iyi geliyor yani ben hiç krem kullandım çok memnun kaldim
findiklibadem Makbulenur e bebek kendi markasının gümüş kapağı şuan indirimde piyasasına göre çok uygun ben aldım diğerleri çok geliyordu fiyat olarak bu uygun geldi belki size de uygun gelir