Ruzgarr FerdaElmaBilen benim tam 40+0 da suyum gelmisti. 40+1 de doğum yapmıştım 😊 son ana kadar beklemeyi seviyorlar
Melhaercan FerdaElmaBilen benim oğlum erken oldu bazılarını Kapsamiyor canım o yapı meselesi benimki 3 hafta önce oldu zamanindan
FerdaElmaBilen 37+4 bnde bekliyorum ama gelmek bilmiyor işte karnım cok kasılıyor bu aralar pazartesi kontrolüm var merakla bekliyorum
sydv FerdaElmaBilen 37+5 iz 38 i geçince korkmuyorum ama ne kadar beklerse o kadar iyi anne karnındaki 1 gün dışarda 1 hafta gibiymiş çok da büyümesin doğuramam yoksa 😀
FerdaElmaBilen sydv bnm de canm 36 da 3000 kiloydu şimdi cok Merak ediyorum ne kadar 36 dam sonra daha cok kilo alır diyorlar
FerdaElmaBilen Batinseda bilmiyorum ki CNm bekleyip göreceğiz bnm de ilk doğumum hiç fikrim YOk çatı muanesi de olmadım daha
fsyy95 FerdaElmaBilen 40 haftaya kadar hic yapilmadimi gercekten ben bikere cati muayenesi oldum cuma gunu de tekrar acilma varmi die bakildi 😑