eylulicten aleti bilmemde normal kulak cöpüğü gibi birşey sokup cıkarıp test yapılıyor normalde bana 2-3 defa yaptılar birşey olmadı yani 37deyim nezaman akıntım var desem özellikle dün dedim su değil yapışkan kıvamlı yine yapıldı hastanede bu gidişle suyumu onlar patlatıcak😁 37+3 oldum, yada kızlar ph testleri var suya felan turarsınız ph değerine bakaraınız ya nekadar temiz vs gibisine o testlerden alın, şüphelendiğiniz zaman kullanırsınız eğerki mavi olursa suyunuz gelmişdir, eczanelerdede onlara özel testler satılıyo ama onlar daha pahalıya gelir direk normalinden alın ben aldım evde duruyor🤷♀️