gsmgr en doğal çözümü bol su .. kayısı..düzenli ve dengeli beslenme. Ama bir yerde okumuştum, her gebe hamileliğinin herhangi bir yerinde illa kabız olur diye. Ben tüp bebek ila hamile kaldım, transfer sonrasında bana doktorum yanında bulunsun gerekirse al diye bir ilaç verdi ama açıkçası 22. Haftaya dek olmadım kabız, dileeim olmadan da geçer.. size de geçmişler olsun