handeucarr Ilk testimi 23.09.2022 da yaptim adetimin 7ci gunuydu. Testim yakinda pik olucak mi acaba oyle umut var mi😊 hala devam ediyorum yapmaya ve devam edicem. Her gun ayni saate yapiyorum sivi almiyorum. :)
Fgbebek-1 handeucarr benimde aynı sizin gibi 27 silik ama iki çizgi çıktı bunu net iki çizgi kırmızı olması lazım demi
Fgbebek-1 Bende takvim var yumurtlama günüm 1 ekim 27 iki çizgi daha belirgindi bugün sanki diğeri az kırmızıydı düne göre geçmiş olabilir mi ya korkuyorum
Hamile-54 Fgbebek-1 Bir anda pic yapıyor zaten iki çizgi birbirine yakın koyuluk da olduğu zaman başla eğer eşin de sperm hızında düşüklük varsa bir gün var bir gün yok şeklinde ilerle
Hamile-54 Fgbebek-1 yumurtla günü yumurtlamadan sonra Kİ gün çok önemli baka türlü gebe kalınmıyor zaten benim eşimde problem var ondan oluşmadı henüz gebelik aşılama olacağız biz , dilerim siz doğal yollarla tez zamanda gebelik haberi verirsiniz 😇