Ireemkcn ay yok korkutmak için diyolar hep ben toplamda 15 kilo aldım 10 kiloyu diyabeti öğrenmeden aldım sonra 5 kilo bebek aldıkca aldım dikkat edince almıyosun zaten ama şeker illaki şişiriyo kilo değil ödemden fazla çıkarsın çıkarsanda ki ben tatlı geç meyvedeki şekeri hesapladım annemde var diye kalır dediler çok koruman gerek diye doktorum da diyetisyende dahiliyede hep böyle konuştu