baby3_ ikizannesiolmak evet bende öyle devlet memuruyum 10 yıllık. Ücretsiz izin aldım aslında ocakta başlayacaktım nöbete geçerim diyordum plansız süpriz gebelik olunca mecbur ücretsiz izin aldım
ikizannesiolmak baby3_ canları sağolsun biz bir şekilde altından kalkarız :)) çalışmaya başlayınca biraz işler karışıyor ama bir kaç aya onda da düzen oluyor Allah bir şekilde yardım ediyor