1bade Merhaba hanımlar, adete 5 ve 3 gün kala testler yaptımm ve negatifdi. Adetin 2 gün geçti acaba tekrar yapsam mı, umudum yok ama ? Başınıza geldi mi? Pozitif döner mi ?
Aybukenur23 Benimde 3 gün geçti adetim. 2 gün önce yaptım negatifti tekrar yapmaya korkuyorum negatif çıkmasını istemiyorum yeniden😔
oznur-41 Aybukenur23 Yavuz123 belirtileriniz var mı kızlar? Benim sadece inanılmaz bir göğüs hassasiyetim var çok acıyor😏
Yavuz123 oznur-41 benim mide bulantılarım var ve kasıklarım patlayacak gibi ağrıyor hafif göğüs uçlarımda da sızı var
Aybukenur23 oznur-41 Sadece mide yanmam ve aşırı uykum var. Normalde regl sancım çok olur ama 3 gündür o da yok. Yine yaptımm test yine negatif sanırım stresten ve femerayı ilk kez bu ay kullandım onunda yan etkisi olabilir.
nazozcn 1bade canım stresten gecikiyor olabilirsin benimde bebek istediğim zamanlarda yıllardır günü gününe olduğum adetim 9 10 gün bile gecikti testler hep negatif yani ne üzülmeni ne umutlanmanı istemem ama varsa zaten çıkıyor testte görürsün pozitifi eğer negatifse büyük ihtimalle stresten gecikmişsindir kafandan test düşüncesini at rahatla biraz biliyorum adet olmadıkça umutlanacaksın düşünmemek elde değil ama elinden geldiğince rahat olmaya çalış testi düşünme