sewal-065
4-5. haftanın ardından değerleri takip etmenin hiçbir önemi yoktur. Çünkü bu noktadan sonra işin içine rutin kontroller, anneye yapılan muayeneler ve ultrason görüntülemeleri dahil olacaktır.
Kese, bebek gözüküyor bir önemi yok artık yukarıda da yazdığı gibi :)