Kızlar daha önce benim iki kaybım olduğu için şimdi daha çok yeni hamileyim tüp bebek yaptırdık ama hep bi korku var yine içimde acaba bir şey olur mu diye . Sizde de öyle olan var mi? 😒😔🥹🥹 yoksa ben mi abartıyorum? Bir de kasıklarda ara ara ağrılar olan var mi