Arkadaşlar merhaba.Ben 55 gun once 5 aylik bebegimi kaybettim.Normal doğum seklinde doğdu.38 gun falan lekelenme oldu ara ara sonra bi ara kanama fazlalaştı doktor adet dedi.Nyse 18 gun once tamamen kesildi kanama lekelenme ama simdi tekrar kahve leke var kirmiziya dönük oluyo arada bu adet midir acaba.Adet belirtileride var hafif.Dusukten sonra boyle duzensizlikler normal mi endiselenmeli miyim lutfen yardim edin.