Zeynepsevde normal doğumu denemeye cesaretliyseniz veya korkmuyorsanız deneyin. Çatı darlığı var falan da dememiş sanırım. Ama sezaryenden de korkmayın yani bende aşırı normal doğum isteyen biriydim ama kordon vardı boynunda olmadı normal, mecburi sezaryen oldum. Hiçte zor geçmedi sonrası hemen toparlandım, pandemiydi sadece eşim vardı kimse de yoktu yanımda ama ilk 4-5 gün zordu