Asiyearslan 26 gün önce oldum. Spinal iğnesini hissetmedim bile. Ameliyat sırasında mide bulantısı falan oldu burnumdan hava vererek rahatlattılar. Korkutmak istemem ama odaya geçtikten sonra karnına bastırma olayı felaket 😞 İlk ayağa kalkış da biraz zor oluyor ama sakın pes etmeyin yürüdükçe ağrı geçiyor bol bol yürüyün