Can_bebe benimde aynı durum. 32 ye kadar her şey normaldi, 32 de bir hafta geriden geliyor dedi kilosu düşükmüş ama sağlığı yerindeymiş. Yakın takipte olması lazım dedi her hafta muayeneye gidiyoruz. Kilo alıyor ama normalden az alıyor ve yemediğim şey yok kilo alması için. 34ü bitirdik, 37 ye kadar bu şekilde devam edicez sonra sezaryen zaten poposu aşağıda sıpanın döndüğü de yok 😅