Kızlar 33+3 haftalğm dün kontrole gittiğimde doktorum bı sıkıntı olmadığını söyledi nts çekildi normal çıktı şimdiye kadar böyle hiç sancılarım olmadı ama 3-4 gündür hafif mide bulantısı bu sabahtan beri mide bulantım cok arttı sürekli lavaboya çıkma hissi karnımda sertlik bel ve kalçama doğru ağrım çok arttı bu haftalarda sizde de oluyor mu acaba? Yada doğum belirtisi mi?