Zaman gecmiyor diye diye son 18 günüm kaldı, çok zor bir sürecti, daha çok eksiğim var ama herşeye değer ☺️
Öncede cok duygusaldım ama artık yeni doğmuş bebekler görünce sulu göz oluyorum, aşırı heycanlıyım🙈 her tekmesinde hemen oturup tekmelerini izliyorum.. sanki son tekmeleri olduğunu hiseder gibi, eskisi gibi cok hareketli canımı yakıyo vs diyemiyorum🙈♥️ Duygularımj tarif edemiyorum.. nasıl olucak, kime benzicek vs düşüncesi of cok heycanlıyım minik kızımı görmek icin sabırsızlanıyorum, minik elleri, minik ayakları..
Sizde durumlar nasıl🙈♥️